yaoisweden

Alla inlägg under februari 2015

Av Admin - 2 februari 2015 21:34



   

Ååh! Så härligt äntligen 2015, Gott Nytt År!!☆ 

 

Detta året startade med att jag fick en BJD Docka ^-^ BJD betyder Ball Jointed Doll, och är en japansk kulledsdocka som man kan sammla på och röra göra poser som med en riktig människa. Man köper dyra kläder och hår till dockan, och namnger den för att göra den så personlig som möjligt!! En BJD docka kan vara allt från Japansk/Amerikansk- Kille/Tjej-

Gammal/Ung. åldern ( storleken ) har ingenting med priset att göra, kvaliteten har det. Därför är det en välldigt dyr hobby att börja sammla på och är därför populärt mellan personer från 17 - 50 År!! 

 

jag fick min docka bara ett par dagar sen >3< Och här Är Lite Info♥️!!

 

•Namn - Apollo Lionden

•Kön - Kille

•Sexualitet - Homosexuell

•Pris - 2000kr [ Naken, med faceup. ] 

•Ålder & Storlek - 39 År & 72CM Hög.

 

Jag köpte min docka på { Www.aliexpress.com } Och var välldigt nöjd med pris och Kommunikation!! 

 

Det populäraste företaget ( även original ) för dockorna är - Volks - 

Det finns även en hemsida [comunity] För alla runt om världen som cill prata, visa sina dockor. Kallad även för- DOA { Den Of Angels } 

Svensk version av hemsidan - Bjd.nu

 

Vill ni veta mer, Pris,skötsel, m.m Så bara fråga på X3 

 

Kontakta mig ang. BJDs - bluedungeona@gmail.com

 

||

Apollo ♥︎

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen Till Svenska Officiella Yaoi / Otaku stuff Hemsidan!♥️
Här kommer bland annat vara ★
• BL Spel / Otome Spel
• Shounen Ai Noveller
• Yaoi Manga
• Yaoi Anime
• Bishounen CosplaY

🌸 ~ LET THE SHIP SAIL !! \(^o^)/*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards